Estem cuinant un vídeo / Estamos cocinando un vídeo

Estrenem vídeo i estrenem blog! No podem tindre millors notícies!

Així és, des del passat mes de novembre fins aquest abril Violeta, Oscar, Adela i Ana o el que és el mateix, el col·lectiu La Cuina, ingredients per a l’acció, hem estat cuinant amb moltes ganes un vídeo sobre el Cabanyal-Canyamelar que ens fa molta il·lusió presentar. Voleu que vos contem més?

Aquest vídeo va néixer de la inquietud de començar a escoltar al barri. Volíem fer-ho d’una forma diferent i volíem arribar a tota la gent possible. Recollir les idees però també el sentir i sobretot, eixir dels vells eixos de conflicte per a projectar-nos al futur.

Hem volgut fer-li pessigolles al barri, perquè riga i ens conte, que hi ha més enllà del conflicte prolongació – rehabilitació? Per a això hem parlat amb divuit persones amb les quals hem intentat apropar-nos a la diversitat del barri i hem visitat set espais diferents amb una pregunta que hem repetit a tots i a totes per igual.

Una, divuit i set o lo que és el mateix, una pregunta, divuit persones i set espais. Vols saber què hem preguntat? Qui són ells i elles? Bé! Tenim el que vols i ben prompte anem a anunciar les dates i els espais a on projectarem el vídeo més xulo que s’ha fet del Cabanyal-Canyamelar. Aprofitarem les projeccions per a fer activitats a on pugues opinar, no t’ho pots perdre!

Gràcies per llegir-nos!

L’equip de La Cuina, ingredients per a l’acció.


¡Estrenamos vídeo y estrenamos blog! ¡No podemos tener mejores noticias!

Así es, desde el pasado mes de noviembre hasta este abril, Violeta, Oscar, Adela y Ana o lo que es lo mismo, La Cuina, ingredients per a l’acció, hemos estado cocinando con muchas ganas un video sobre el Cabanyal-Canyamelar que nos hace mucha ilusión presentar. ¿Queréis que os contemos más?

Este vídeo nació de la inquietud de empezar a escuchar al barrio. Queríamos hacerlo de una manera diferente y queríamos llegar a toda la gente posible. Recoger las ideas pero también el sentir, y sobre todo, salir de los viejos ejes de conflicto para proyectarnos al futuro.

Hemos querido hacerle cosquillas al barrio para que ría y nos cuente, ¿qué hay más allá del conflicto prolongación-rehabilitación? Para eso hemos hablado con dieciocho personas y colectivos con las que queríamos acercarnos a la diversidad del barrio y hemos visitado siete espacios diferentes con una pregunta que hemos repetido a todos y todas por igual.

Una, dieciocho y siete o lo que es lo mismo, una pregunta, dieciocho personas y siete espacios. ¿Quieres saber qué hemos preguntado? ¿Quiénes son ellos y ellas? ¡Bien! Tenemos lo que quieres y muy pronto vamos a anunciar las fechas y los espacios donde proyectaremos el video más chulo que se ha hecho del Cabanyal-Canyamelar. Aprovecharemos las proyecciones para hacer actividades donde puedas opinar, ¡no te lo puedes perder!

¡Gracias por leernos!

El equipo de La Cuina, ingredients per a l’acció.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s